SEGAST

Uss, är så seg på att fixa mig & komma iväg.. Skulle egentligen ha fixat naglarna idag vid 2 men kl 11 så ringde mobilen & Linda (hon som gör dom) sa att det hade blivit dubbelbokat Såå trist!
Jag som klippte av två naglar igår för jag inte pallade med dom mer & ändå hade tid idag. Men nu blir det på måndag kl 10 istället - det negativa? Jag kommer få gå upp aptidigt & sen har jag jobb från 14-21 = kommer vara skittrött, boo.. & dessutom ville jag ha nyfixade inför utgången ikväll, man känner sig hundra gånger snyggare då med haha

Så istället för att åka dit har jag gjort lite nödvändiga saker nu istället, la in all bra musik till den nya mobilen. Skaffade äntligen minneskort & adapter till hörlurarna så nu var det dags, funkar skitbra

Nu måste jag iaf faktiskt fixa mig & åka in en sväng till stan, vill spana lite på alla sista rea-grejer..


Linda
2010-01-10 @ 09:09:45

Bytt blogg! Hugz!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0