TIRED

FY TUSAN vad trött jag är! Vaknade nyss & hade tydligen sovit en stund, grr inte bra! Var ju typ en timme men det är cirkus 4o minuter för mycket så bara för det kommer jag inte kunna somna senare.. Äsch, lär ändå sitta uppe & spela COD hela natten, för nu har jag äntligen lyckats installera det!  (vi behöver inte nämna att min första nedladdning var totalt onödig)

Jobbar långpanna imorgon, boo.. Hade egentligen 13-21 men dom bad mig komma vid 11, sen när dom såg mitt ansiktsuttryck så sa dom; eller njaa, du kan komma vid 12 om du vill, så länge du är här på lunchen. Får se hur pigg jag är imorgon..
& idag fick vi lönespec.. Do I need to say more!? Vill inte skryta, aboslut inte men jag är så glad!! Har skitmycket kvar från förra lönen (trots att kortet gick varmt senaste utgången) & så plus denna lönen, nom nom

Nu ska jag ta mig en koffein-fri latte, har varit sugen hela kvällen men nu är det försent, därav decaff



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0