BRA DAG

Skön dag idag, sov länge imorse för igår var jag ju helt trash, somnade typ 5 gånger när jag låg & kollade på bbt & inte nog med det så sov jag innan det också haha! Gick upp, fixade mig, ut med doggen & sen iväg till stan för att fixa naglarna, suuuperfina blev dom! Linda är bäst

Sen träffade jag Emma & gick på stan en stund, köpte en hoodie för 99 kr! Efter ett tag mötte jag upp Narin med bilen så åkte vi tillsammans till jobbet & åt på Liba innan
& sen var det då hard work work 17-22, men det gick bra idag  Fast ifs, ingen cso jävla skit.. Känns som dom har glömt oss typ..? Vi har ändå två kvar & imorgon är det 20e & det måste gå typ minst fem dagar mellan första rapporten & andra besöket, jävla skumt det där alltså..

Men nu är jag hemma iaf, börjar 11,30 imorgon så borde sova men you know, måste göra nattliga rundan först dvs bloggar, något gott & bbt haha!

Linn
2010-07-21 @ 23:26:24

Sv; Det har gått ut.

Haha inte så lätt när man bor på alla möjliga ställen i världen & vissa har spädbarn eller är gravida..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0