BRÅK

Herreguuud så mycket jag har bråkat senaste dagarna! Här hemma i området (har aldrig sagt ett ord innan till någon pga rädsla för områdets folk) men nuu uuh har skrikit på folk & visat finger & allt haha! Men vissa är ju verkligen sjuka äckel, jag bråkar inte oprovocerat liksom.

& idag på jobbet hahaha herreguud.. Borde jag ens skriva ut det här? Fick iaf hela matsalen att bli knäpptyst & stirra på oss & gick efter idioterna & allt. Skakade så mycket så det inte var klokt, var både roligt samtidigt som jag verkligen hade lust att klappa till dom. Men skrika är en sak, slå & få en polisanmälan medan man jobbar är en annan.

Man märker att man förändras efter nästan ett år här, förstår att vissa är som dom är när dom har bott här hela sina liv. Men jag gillar det på ett sätt, står upp för sig själv mer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0