LEDIG # 2

Sitter inne nu, jag har noll tålamod så kan inte sitta ute i solen i hundra år & bara sitta där. Även om jag just nu läser världens bästa bok så funkar det inte haha!

& lite grr på att våra trådlösa inte funkar så kan inte ta med mig datorn ut, sladden räcker bara till innealtanen haha! Men parkerar väl asset där senare när det är lite svalare

Mammi är hos min bror & hans tjej & egentligen skulle jag väl följt med men jag vill bara sitta hemma idag & ta det lugnt, dessutom öppnar jag imorgon så känner att jag behöver vara pigg

Var med tjejorna hela dagen igår, släpade mig till stan för ville inte missa dom, har ju inte träffat Sara på år & dar liksom! Gick i stan lite först, åt på paprika & sen gick vi lite mer, köpte godis & sen bestämde vi oss för att ta några glas vitt vin på chez  Var sjukt mysigt!

Nu ska jag softa lite mer, läsa lite bloggar & så


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0