YESTERDAYS PARDEY

Jäääävlar vad seg jag är men samtidigt på partyhumör fortfarande, helt sinnes! Var iaf ute igår för att fira loffs & det var sjukt näzz. Kom senare än alla andra för jag jobbade ju men det är nog bäst att vara sen typ, alla var redan glada då haha! Kom ikapp dom andra snabbt iaf & sen stod jag konstant på dansgolvet, näzz var det! Längtar redan tills nästa helg!

Vet inte vad som hänt men vill bara festa hela tiden, men jag gissar på för att det är sommar & det här ska vara bästa tiden i mitt liv, 20 snart ju!

Har inte mycket mer att skriva här men kommer väl på något snart & då blir det update igen, befinner mig ändå mer på fb nu.. Puuuuuuuuuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0