GHOST FROM THE PAST

Helt sinnes, var uppe till fem imorse haha! Började kolla på the city & the hills typ vid 12 & var klar runt fyra, men sen när jag väl låg i sängen så kunde jag fan inte somna..? Var inte alls trött!

Nu gör jag iaf inget spec, målade nyss naglarna (filade ner dom igår natt själv) i världens sötaste lack & lyssnar på musik och läser bloggar. Ska snart dra ut resväskan för imorgon ska det packas, åker ju till Polen på måndag finally!  Har börjat längta något så otroligt sista två veckorna.. Är visserligen bara där en vecka (min kortaste polen-vistelse sen jag föddes?) men det är bättre än inget! Var tvungen att spara in lite på min semester till senare i sommar (hur det nu än blir..?) & jag kan alltid åka en gång till senare i år om jag känner att denna gången inte räcker, hoho..

Ikväll ska jag till Loffs på inflyttningfest iaf, har längtat till det med  Ska bli kul! Bara släppa allt skit & festa loss för en kväll, göööött!

Skriver sen - over & out


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0