SHOPPING

Hmm, dag 1 i Polen & jag har redan spenderat lite.. Visst, grejer ar billigare har & sa men det finns ju sa javla mycket man vill ha sa darfor blir det typ tio ganger mer an hemma, haha! Aja, men det gor inget for visst fan fortjanar jag lite. Jobbar som ett as & spenderar faktiskt inte alls mycket pengar hemma nu
Har inga bilder for har inte med mig sladden mellan kamera & dator men kan iaf skriva vad som har inhandlats!

- Sjuuuukt sota morkbla sovshorts & linne med mickey & mimi mouse pa.
- Armeinspirerad morkgron skjorta med detaljer pa axlarna.
- Leggins som ar halften-halften tyg & lader.
- Langklanning (ja ni laste ratt iiih!!).
- Peeling & dushkram som bada tva luktar out of this world-gott & mycket! Peelingen luktar frasha grona applen & dushkramen svarta vinbar. Bada tva ar typ supersize, inget fjuttigt for 100 kr styck som det ar i sverige, utan rejala flaskor for sammanlagt 40 kr!

Det var det for idag, sen kan man ju lugnt saga att jag ville ha fler saker men naah, har ju en vecka kvar & massor med fler affarer att se sa far halla mig lite, inte kul att kopa med allt samma dag hoho..

Efter shoppingen gick vi iaf till KFC - forfaaan att det inte finns i sverige.  Riktigt gott var det!

Nu ska jag iaf ta det lugnt, ar lite trott.. Ska val se nagon film eller sa.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0