SISTA DAGEN

Hmm, skrev ett inlagg igar men det kom aldrig fram. Kanske lika bra det? Var inte sa jattepositivt kanske haha..

Dom sista tva dagarna har har varit riktigt sega men sa skont det med, orkar inte springa runt mer som en jojo & bara gora saker hela tiden.. Idag ska vi iaf till en skiiitstor park typ som ar sa grymt vacker, blommor overallt & sa  Ska se om jag kan fa nagra bra bilder.. Har inte fotat mycket som vanligt, gar ju fan inte att fanga denna staden pa kort alltsa. Maste ses live that I tell you

Efter det ska vi iaf hem till dar min syrra bodde innan, hennes pappa bor kvar dar & sa ska vi ata middag
& pa kvallen blir det till att packa for imorgon aker vi ju hem. Bade kul & inte. Vill hem for att traffa mina vanner man samtidigt inte, for vill arligt talat inte till jobbet for att stressa igen varje dag & ma daligt over det, hmm.. Blir jattestressad bara jag tanker pa det

Aja, det loser sig.. Nu ska jag ta det lugnt, vi ska inte ga forens halv 2..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0