TEARS IN MY EYES

Sag precis en kommentar fran min alskling Emma som var precis sadar typiskt henne - vilket gav mig en liten tar i ogat  Saknar dig babe!!
& fick precis sms fran sotaste personen som ocksa gjorde mig tarogd.
& sa skrev jag med tre av dom basta personerna pa jobbet pa fb - vilket ocksa gav mig tarar.

Alltsa vad ar det har liksom? Helt plotsligt fran alla hall & kanter - i love you guys  
& som om bion vi sag tidigare ikvall inte precis gjorde kanslor mer starka an vad dom ar, haha.. Vad ar det har, karlekskvallen nr 1 typ!

_____

Anyway, idag har det inte kopts klader utan mat & guess what, spriiiit of course haha!

& out from nowhere - laskigaste saken hande precis.. Fick ju sms & precis nar jag tog tag i telefonen sa stod det pa displayen: falskt samtal aktiverat. Ehm que var ocksa min tanke! Sen sa ringer det med privat nr, fattade inget sa jag svarade ju. Ba: eeeh halla? (& ja Emma jag sa faktiskt halla sadar som vi brukar skoja & inte halla med ett a med en cirkel ovanfor pa slutet..) Sa lite pinsamt om det faktiskt hade varit nagon i andra anden. Men aja, back to the point. Jag fattade ju iaf inget sa googlade skiten & det visar sig att pa vissa telefoner kan man aktivera sant sa att telefonen ringer sig sjalv automatiskt om man vill ta sig ifran nagon situation, sjuuukt bra ju!

NU ska jag iaf lasa lite bloggar & do lite over alla mina underbaringar som befinner sig sa javla langt bort fran mig..


Emma
2010-06-18 @ 22:17:52

Hann bara lasa ditt sms lite snabbt förut gumman..

Sen la jag den i bagaget i Akıns kompıs bil.. och dar glömde jag den xP

Svarar nar jag far tillbaka den babe :)



Saknar diiiiig!

Btw, jag har typ lovat bort dig till Akıns kompis :D Trevligt va? haha

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0