TRÅK SOM FAN

Jag svär, räknar ner minuterna tills emmaslemma landar!! Har längtat som en tok i arton år typ & äntligen kommer hon hem! BÄSTASTE

Annars så har jag så tråkigt så jag dör. Har läst ut alla bloggar & har inte ens större lust att kolla på någon av mina miljontals serier, vill bara vara med folk & umgås, festa, grilla whatever.. Matchen är på men kollar en sekund bara, grr..

Inte ens vädret vill vara min vän längre..? Blåsigt & typ mulet, vafan? Nej, jag ska iväg alltså! Planerade lite & tänkte att dirr efter körkortet är klart ska jag försöka skippa lägenhet & utbildningar som jag måste pröjsa för så att jag så fort som möjligt sparar ihop pengar & drar till usa. Bara så allmänheten vet  Kan landa ett jobb eller utbildning där istället, måste bara dit!

Får försöka hitta något värt att sysselsätta mig med nu.. Måla rummet?  Hade lätt gjort det om vi hade färgen klar.. Hmph!

Emma
2010-07-06 @ 22:12:18

<3 <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0