LONG DAY

Jisses, otroligt lang dag idag ocksa. Kan inte precis kalla dat har semester haha  Nej men jag klagar iaf inte for skont ar det att fa komma bort - aven fass en viss langtan finns sa..

Dagens shopping da:
- Bodybutter (som luktar asmycket vanilj - typ kaka).
- 2 st deo.
- Parfym Escada.
- Ett par byxor (chinos/harem).
- Tva uuuursota linnen!
- Tva ringar (bada tar man over tva fingrar, Emma du vet vilka jag menar! iih hittar fan allt har!).
- Sprit!! Haha nej skoja men tre sma flaskor & en stor.

Aja.. Nu ar jag helt seg sa ska typ verkligen vila upp mig for imorgon vantar annu en lang dag.. Imorgon ska mesta av maten som ska med hem inhandlas iaf & latt mer dricka hoho


Emma
2010-06-17 @ 22:13:29

haha spriiiit för fan :D:D



Jag vill oxa aka till Polen a shoppppaaa :( Take me there!

Jag vill oxa köpa uuursöta linnen och ringar som man har pa tva fingrar!! :(



Miss u too muuch <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0