SKÖNHETSDAG

Har haft en mysig dag idag. Gick upp tidigt för jag hade nageltid vid 10, kortade ner dom, behöll samma gröna glitter från förra gången men gjorde det tunnare & lackade sen över med mitt nya lack
Jag & Linda hade mycket tid så vi satt och babblade på extra om massa saker, sen råkade vi komma in på smink.

& saken är den att hon är utbildad i nagelvård, hudvård, smink osvosv alltså i princip allt så sa hon; får jag leka lite på dig med ögonskuggor, klart sa jag & nu har jag en suuuperfin sminkning med mina färger som framhäver mina gröna ögon  Fick det helt gratis & jag kan även få rabatter på O.P.I's lack om jag hittar något gulligt.. Ska kika lite i veckan på dom.

Sen så tänkte jag åka hem men passade bara på att gå in i typ två affärer samtidigt som jag ringde brorsans flickvän & hon föreslog att jag skulle kolla med hennes frisör (som tydligen är asbillig & bra enligt henne!) eftersom att jag aldrig får tummen ur röven för att ringa dom. Iaf, gick dit & det slutade med exakt det jag ville - toppning & färgning  Sååå cosy!

Så hade världens skönhets/ta-hand-om-mig-själv-dag, sånt behövs alltid!

                           Ett utav mina favoriter från O.P.I - Mod about you


sabina
2010-03-30 @ 22:19:05

fin färg:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0