I'M HOME

Har varit hemma sen i tisdags kväll but you know me, seg som as att uppdatera! Har iaf catchat up med alla bloggar som jag följer (över 50 typ) & tänkte dejta kudden nu.
Lång dag idag nämligen, körde med pappi förut - gick sjuuukt bra i hastigheter på 70, upp & ner försbackar, smala & breda vägar osvosv, & efter det var det dirr till jobbet för att möta upp Preet & gå på bio - Prince of Persia såg vi & den var faktiskt bra! Mycket bättre än vad jag trodde & har hört & läst, sen hans muskler nom nom
Kom hem lite innan 8 & sen dess har jag ätit massor (lovade ju att jag skulle skärpa till mig!) & softat.

& norge var myyyys! Det var verkligen välbehövligt på alla plan! Vill tillbaka dit med dig snart.. - I've missed you

& utan att lämna ut för mycket så säger jag godnatt nu..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0