MIXED

Har haft en sjuuukt bra ledig helg! Övningskörde igår aslänge & sen softade jag hela kvällen framför datorn & esc. Idag vaknade jag runt 10 av ett mindre trevligt telefonsamtal - men skönt att allt är okej nu iaf! - & hade iaf bestämt träffa Emma  vid 12 & gå på hammarkullen karnevalen. Var äkta utomlands typ, asnäzz karnevaltåg & vi köpte sjukt snygga armband & gjorde även hennatatoo som jag är heeelt kär i nu!

& efter det så mötte jag upp la familia på avenyn, skulle äta på El Corazon - deras pizzor alltså åååh!  Var mys att träffa alla för det var faktiskt längesen nu..

Har även bokat biljetter till SATC 2 så på onsdag ska vi gå

Aja, tänkte lägga mig nu. Jobb 12-22 imorgon - mööööööög!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0