WHERE'S WALDO!?

Jag har fastnat för det igen, damn! Men det är ju så sjukt bäst, synd bara att dom skrev för ett bra tag sen att det ska komma ett nytt litet mini-spel & än har det inte gjort det, boo!
Jag har hittat alla småsaker förutom självaste Waldo (Hugo) haha, bra där..

& är det bara jag som kommer ihåg Waldo & har dille på honom..?  Verkar så, ännu mer boo..
Bara dom gamla filmerna & spelen som var & är allra bäst! Inga nya Disney-filmer eller spel slår old-school.




Linda
2010-01-08 @ 14:07:59

såg att du hade vart inne på min NS (0nel0ve) så såg jag din blogg o kikade in lite snabbt ;) Känner igen dig!! Tror nog vi har pratat med varann tidigar må ja tro ;O Ha de underbart / Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0